Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I15v29o 51C45i11l13i61c18h

27. 11. 2014 19:30

Je to jedna z mých nejoblíbenějších knih (dokonce ji mám i jako audioknihu) a je opravdu velice nadčasová. Za komoušů jsem v tom viděl SSSR s jejich satelity, dnes k tomu spěje pro změnu EU :-/

2 0
možnosti
MT

Taky jsem to kdysi cetl, nekdy pred 1989 a samozdrejme jsem to vztahoval na tehdejsi režim. Ale cim dal tim vic je tomu ta dnesní údajná 'demokracie' blíž a blíž, až jsem se lek'. . .

4 0
možnosti
LC

Když jsem před mnoha lety poprvé viděl film Demolishon man, říkal jsem si, že autor scénáře musel být trvale v rauši nebo pod vlivem, prože jinak takovou volovinu není možné napsat. Dnes říkám, že to byl vizionář.

3 0
možnosti
MK

Lépe pozdě, než později, gratuluji.

4 0
možnosti
Foto

Nechápu, kde se přede mnou schovával :-)

2 0
možnosti
Foto

Orwell je dobrý začátek jak se zbavit státní indoktrinace.   Držím vám palce na této cestě, která není snadná, ale která vám umožní uvidět svět v jiné dimenzi než jak jste ho vnímala před tím.

4 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 921x
Jsem snad úplně normální žena s občas bláznivými nápady..